11 września 2015

JESIEŃ ZA PASEM


Prawie połowa września, upały opuściły nasz kraj, drzewa zaczynają zrzucać liście, to czas na małe zmiany w szafie. Szorty można schować głęboko do szuflady, zaś należałoby odkurzyć bluzy, ciepłe swetry i kurtki.

Miał być wpis o moim wakacyjnym wyjeździe, ale muszę nad nim troche popracować więc dzisiaj prezentuję kolejną stylizację, tym razem już w klimacie jesiennym. Co prawda lato jeszcze się nie skończyło, jednak ostatnie dni były chłodniejsze i ja już poczułem ten powiew naszej polskiej złotej jesieni. Tym razem mam na sobie t-shirt w serek, ten typ koszulki opiszę i dam kilka inspiracji już wkrótce w innym poście. Na tym mam najprostszą bluzę jaką udało mi się znaleźć w kolorze granatowym z białymi akcentami. Spodnie to klasyczne chinosy w kolorze beżowym. Na stopach zaś musztardowe Timberlandy Rolltop, jest to model z materiałową cholewką którą można wywinąć na zewnątrz ujawniając wzorzysty materiał znajdujący się w środku, w moim przypadku jest to wzór w moro. Jak widać zestaw prosty do bólu, każdy jego element to swoista klasyka. Takie elementy garderoby to absolutne must-have, pasują prawie do wszystkiego, i każdy wygląda w tym dobrze. 









T-Shirt: H&M
Bluza: H&M
Spodnie: H&M
Buty: Timberland Rolltop

To Już drugi post na którym większość tego co mam na sobie to ciuchy H&M więc wyprzedzam możliwe pytanie które może się komuś nasunąć:
Nie, nie jestem sponsorowany przez H&M ;) Po prostu często tam trafiam na rzeczy które wpasowują się w mój gust.

2 komentarze:

  1. Zestaw bardzo mi się podoba, szczególnie te buty Ci pasują :)
    No i czekam na relację z wakacyjnego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń