5 września 2015

KRATA LATEM


Lato w tym roku było bezlitosne, upały dawały się we znaki nawet tym którzy lubią kiedy temperatura przekracza 30 stopni. Ja należę do tych na których upał działa ze zdwojoną siłą, ale na szczęście mnie to ominęło, ponieważ byłem prawie całe wakacje za granicą.

Teraz kiedy nastąpił wrzesień, a więc koniec lata, jest to ostatnia szansa na założenie krótkich spodenek. W tym wpisie prezentuję moją pierwszą stylizację na blogu.
Mam tutaj na sobie koszulę w drobną trójkolorową kratkę z długimi rękawami, czarne szorty chino, oraz granatowe tenisówki. Koszula ma krój typowy dla koszul wpuszczanych w spodnie i właśnie tak ją noszę, inaczej źle to wygląda. Koszula taka różni się od koszuli którą można nosić na wierzchu tym, że w dolnej jej części jest wąska i dłuższa, dzięki temu po włożeniu do spodni mamy mniej nadmiernego materiału wokół pasa. Spodenki to proste chinos kończące się powyżej kolana. Zestaw dopełniają skórzany pasek, okulary a'la Clubmaster w kolorze brązowym, oraz zegarek z paskiem typu NATO strap. Zestaw jest w stylu casualowym, zaś koszula w spodniach i jej długie rękawy dają nutkę stylu smart-casualowego. Taki komplet jest bardzo uniwersalny, nadaje się na co dzień do szkoły, pracy, na spacery czy na spotkania ze znajomymi.











Koszula: H&M
Spodenki: H&M
Buty: Vans Era
Pasek: H&M
Okulary: River Island
Zegarek: Casio Beside BEM-307

8 komentarzy:

  1. Dobra stylówka :)
    ps. A gdzie dokładnie przeczekałeś polskie tropiki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aranżacja bliska mojemu stylowi. Klasyczny krój.. W kolorach postawił bym na jednobarwną koszulę - błękit/lazur. I nie koniecznie vansy. W upale niezawodne są buty jachtowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na męski blog Modowy, mało się takie cuda widzi. Fajna stylowka, zwłaszcza ta koszula z zegarkiem mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz pierwszy w moim życiu trafiam na bloga z modą męską, która jest męska, a nie damska. Coś pięknego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, opis tak profesjonalny że niektóre pojęcia okazały mi się obce :D Dobrze, że do tych butów dobrałeś krótkie skarpetki, bo to wciąż "kuleje" u mężczyzn :/ independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow mezczyzna bloguje ;) zaskoczona jestem pozytywnie ;) zycze wytrwalosci i zapraszam do mnir na anitafafara.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń