29 września 2015

T-SHIRT W SEREK

W ostatnim czasie coraz częściej w sklepach pojawiają się T-shirty z kołnierzykiem w kształcie litery V, inaczej nazywane T-shirtami w serek. W mojej szafie jest kilkanaście koszulek z czego prawie połowa ma kołnierzyk tego typu. Osobiście uwielbiam w nich chodzić. Według mnie zwykłe koszulki z okrągłym kołnierzykiem są często nudne i oklepane, a T-shirty w serek wyglądają ciekawiej. Taki T-shirt jest bardzo uniwersalny, zwłaszcza w kolorze białym, pasuje niemal do wszystkiego, do jeansów, szortów, z koszulą, a nawet ze sportową marynarką czy cardiganem. Jest to też dobre rozwiązanie pod zapiętą, koszulę, ponieważ jeśli nie dopinamy ostatniego guzika, to kołnierzyk nie jest widoczny spod koszuli. Prawdziwy Must-have męskiej garderoby.



Ale czy każda taka koszulka wygląda dobrze?
Bardzo ważne jest aby nie przesadzić z głębokością dekoltu, ponieważ wygląda to nieestetycznie, a dla wielu osób wręcz obrzydliwie.
Przykład jakiej koszulki nie kupować oraz jaka wygląda moim zdaniem najlepiej.






A tutaj dwa przykłady ode mnie:
 



6 komentarzy:

  1. Serek nie każdemu pasuje, ale generalnie jestem na TAK, żeby facet w czymś takim chodził :)

    http://anonimowaaa.flog.pl/ - nie żebym się za friko reklamowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan przekreślony to chyba damską ubrał, albo nie w swoim rozmiarze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie t-shirty podobają mi się znacznie bardziej niż klasyczne i mój partner ma ich wiele ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój chłopak bardzo lubi ten krój koszulek. Moim zdaniem każdemu facetowi chociaż jedna taka się przyda, bo jest nieco bardziej oryginalna od tych oklepanych 'pół-okragłych' dekoltów. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko trafiam na męskie blogi, jestem mile zaskoczona fasonem Twojego pisania. reprezentujesz bardzo dobre stylizacje, troszkę popatrzyłam. Gratuluję i popieram.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń