10 października 2015

Burgund

Kolejny post, kolejna stylizacja, kolejna inspiracja. Jako, że jesień już pełną parą a temperatury schodzą coraz niżej, wygrzebałem z szafy swetry oraz inne cieplejsze rzeczy, w tym szarą flauszową marynarkę.



Całość stylizacji według mnie komponuje się całkiem nieźle, ze względu na ciepłe barwy, które niewątpliwie kojarzą się z jesienią. Połączone ze sobą wyglądają przyjemnie dla oka. 
Sweter wykonany jest w prostym kroju, z dobrego materiału, z łatami na łokciach z materiału przypominającego jeans. Natomiast spodnie są jednymi z najlepszych jakie miałem szczególnie jeśli chodzi o fason, co pewnie zdążyliście zauważyć, również materiał jest bardzo przyjemny, gładki w dotyku. Do całości dobrałem Timberlandy, które świetnie sprawdzają się w tak chłodne dni, dodatkowo są bardzo wygodne i ciekawie wyglądają. Z resztą, zobaczcie zdjęcia i oceńcie sami. 
















Sweter: Diverse
Marynarka: Reserved
Spodnie: H&M
Buty: Timberland
Okulary: River Island

6 komentarzy:

  1. Większe zdjęcia bo lupy potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjustuj tekst notki i daj większe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :)
    http://borawsca.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo męska :) A zdjęcia już chyba powiększone? bo dla mnie są ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Burgund jak najbardziej - tylko buty mi się tutaj gryzą, bo całość jest w chłodnych odcieniach, a buty ciepłe.

    OdpowiedzUsuń