4 października 2015

OLIWKOWE CHINOSY

W tym poście pokażę mój najnowszy nabytek, spodnie chino w kolorze oliwkowym. Początkowo szukałem kroju cargo, lub inaczej bojówek z kieszeniami po bokach, jednak jedyne które mi się podobały okazały się być zbyt obcisłe, i cena również nie była zachęcająca. W końcu trafiłem na te w H&M. 




Spodnie są w klasycznym kroju Chino Slim, całkowicie bez żadnych dodatków takich jak patki na kieszeniach, czy przeszycia w niepożądanych miejscach. Niestety tak wykończone spodnie ostatnio często pojawiają się w wielu sklepach, a to powoduje że kupno najprostszego kroju takich spodni jest trudne. Właśnie kiedy szukałem bojówek, wiele modeli miało przeszycia na wysokości kolan, lub na udach. Jest to oczywiście kwestia gustu, ale mnie osobiście się to nie podoba.
W tej stylizacji po za opisanymi spodniami mam na sobie, prostą białą koszulkę w serek opisaną w poprzednim POŚCIE, granatową bluzę i musztardowe Timberlandy, a więc zestaw prosty i uniwersalny.












T-Shirt: Reserved
Bluza: H&M
Spodnie: H&M
Buty: Timberland Rolltop
Zegarek: Casio BEM-307
Okulary: Jack&Jones 

7 komentarzy:

  1. super spodnie! oliwkowy rządzi! ;D

    http://anonimowaaa.flog.pl/ zapraszam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie. I to prawda, ciężko kupić coś bez dodatków i zbędnych "upiększaczy". Zawsze z Mężem mam ten problem jak idziemy na zakupy, bo on też jest minimalistą. Przy okazji spodni powiem, że bluzę też masz fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony krój spodni. Niestety mój mąż nie daje się na nie namówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie, ja namówiłam mojego męża i teraz jestem zadowolona ;) buty mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie chinosy są świetnym rozwiązaniem. Na przykładzie Twojej stylizacji widać, że pasują zarówno do codziennych (a nawet sportowych) stylizacji, jak i tych bardziej formalnych. Wystarczy podmienić t-shirt i bluzę na koszulę i kolejna, bardziej elegancka stylówka gotowa :) Przy okazji świetne spodnie! Pozdrawiam i zapraszam również do siebie (nie tylko w temacie chinosów :)).

    OdpowiedzUsuń