18 października 2015

SZAL W KRATĘ

Lubicie szale? Ja długo chodziłem bez, nawet w bardzo mroźne dni. Jednak niedawno przekonałem się do nich i wybrałem się na poszukiwania tego właściwego. Ten który tutaj zobaczycie znalazłem w H&M.




Wykonany jest z miękkiego, przyjemnego w dotyku materiału w czerwono-granatową kratę. Nadaje się do noszenia zarówno jesienią jak i zimą, ponieważ nie jest zbyt gruby. Szal nadaje koloru tej stylizacji, która składa się z czarnej parki, granatowych lekko przecieranych jeansów oraz dobrze już Wam znanych musztardowych Timberlandów, które momentalnie stały się moimi ulubionymi butami w tym sezonie.








Kurtka - H&M
Szal - H&M
Spodnie - Lee
Buty - Timberland
Okulary - Jack&Jones

5 komentarzy:

  1. ładnie, ja lubię jak faceci noszą szaliki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kratka zawsze się sprawdza. Nadaje wyrazu tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. W sam raz na chłody :)

    OdpowiedzUsuń